Hakkımızda

"Sigorta Şikayet" Türkiye'de AB  standartlarında tüketici bilincinin yerleşmesi için Ocak 2020’de kurulmuş, "Tüketici Hakları"nın tüm bilgilerine ulaşabileceğiniz, aldığınız sigorta ürünü ya da ürünler hakkındaki şikayetlerinizi ilgili kuruluşlara / firmalara iletilebileceğiniz bir sosyal medya portalıdır.

Hedefimiz güven esasları çerçevesinde tatmin edici çözümler üretmek ve üretimin doğal denetleyicisi olan tüketiciye "Şikayet veya Takdir Etme" fırsatı vermektir.  "Sigorta Şikayet" portalında, müşterilerin şikayetleri, çözümleri yer almaktadır. Sitemizde ayrıca, müşteri araştırmaları, anketleri de yer almaktadır.

Çalışma Mantığı;

Sitemize eklenen müşteri şikayetleri yayınlanmadan önce sigorta şirketleri'nin  "müşteri ilişkileri departmanı"na iletilir.

Sigorta Şirketi yetkililerince, sikayet ya da şikayetlerle ilgili gönderilen "olumlu" ya da "olumsuz" açıklamalar (maksimum 48 saat sonunda) varsa şikayetinizle birlikte, yoksa sadece şikayetiniz sitemizde yayınlanır.

Şikayet edilen Sigorta Şirketi, portalımızın eğer "kurumsal üye"si değilse, şikayetiniz "editör"ün onayından sonra ilgili firmaya (ulaştırılabilirse) iletilerek, sitemizde yayına konulur.

Kurumsal üye olmayan firmalar, haklarındaki tüm şikayetlere dilediği zaman yanıt verebilir.

Bireysel üyelerin tüm bilgileri, onay vermedikleri sürece üçüncü şahıslara (savcılıklar ve mahkemeler hariç) verilmez.

"Sigortasikayet.com.tr" kısaca "MÜŞTERİ - SİGORTA ŞİRKETİ İLETİŞİM KÖPRÜSÜ"dür.