Neden Üye Olmalıyım?

Sigorta Şikayet, şikâyetleri fırsata çevirerek müşterilerinizi geri kazanabileceğiniz bir platformdur.

  • Sigorta Şikayet bireysel üyelerinin %73’ü sorunun çözülmesi için önce firmanın kendisi ile iletişime geçen fakat firma tarafından çözüm üretilmediği için Sigorta Şikayet’e başvuran müşterilerden oluşuyor.
  • Sigorta Şikayet üyelerinin %27’sini ise doğrudan Sigorta Şikayet’de şikâyet yazanlar oluşturuyor.
Sigorta Şikayet, şikayeti olan müşterileriniz ile aranızda köprü vazifesi görür!
 

Şikayet Yönetim Paneli

Müşteriyle İletişim

Müşterilerinizin şikayetlerini cevaplayabilme ve iletişim bilgilerine ulaşabilme imkânı.

 
 
Şikayet Analizleri

Şikâyet yönetiminindeki başarıyı görebilme, doğru noktalara, odaklanabilme ve doğru stratejierler belirleyebilme imkânı.

 
 
Teşekkür Mesajları

Şikayetleri fırsata çevirme yolu…
Müşteriler tarafından yazılan teşekkür mesajlarını ön plana çıkararak, milyonlarca site ziyaretcisini potansiyel müşteri yapma imkânı.

 
 
"Sıfır Şikayet" Sayfası

Son bir yılda hiç şikâyet almamış markaların bu ödülü sayfa ziyaretçilerine gösterebilir.