Yükleniyor
 
mur*****ısoy
175 Görüntülenme

Türkiye Sigorta Hasar Dosyam ile ilgili işlem yapmıyor ve bilgi vermiyor

Hususi plakalı araç için firma tarafından kasko poliçesi düzenlenmiştir. Aracımda trafik kazası sonucu hasar oluşmuş olup, kaza sonrası hasar dosyası açılmıştır. Dosya ile ilgili firma tarafından eksper görevlendirilmiştir ve sms olarak tarafıma bu bilgi iletilmiştir. Araç 30/09/2021 tarihinde kazaya karışmış olup, o günden bu yana (yaklaşık 15 gün) Sigorta Şirketinden hiçbir kişi bizimle irtibat kurmamıştır. Bunun üzerine ekspertiz firması aranmış, ekspertiz firması hasar ile ilgili olarak yetkili eksper kişisine yönlendirmiştir. Adı geçen kişiyi aradığımda, “ben ne bileyim senin hasarının ne durumda olduğunu” demiştir. Bilgi almak için kendisine yönlendirildiğimi söyleyince ve biraz da ısrar edince sonrasında ise hatırladığını söyleyerek “senin işin 3- 4 ay sürer” diyerek gayet lakayt bir uslüp ile üstüne bir de hakaret ederek konuşmuştur.

Bizler mevzuata yabancı insanlar değiliz. Bu işlerin nasıl yürüdüğünü ve yürümesi gerektiğini bilmekteyiz. Sonuçta lojistik işi yaptığımızdan ilgili firmadan bir çok police almış bulunmaktayız. Ancak hepsinden daha önemlisi bu tür insanlara görev ve yetki vererek basiretsiz ve etik değerlerden yoksun insanlarla çalışmak firmanın işe ve müşteriye bakışını yansıtmakta aslında.

Sonuç olarak; ilgili eksperin ses kaydını aldım ve kanuni yola başvuracağım. Türkiye Sigorta' dan ürün alırken iyi düşünmek gerekli.


2021-10-14 09:06:18

Marka Cevabı

Marka Bu Şikayete Cevap Vermedi

Ziyaretçi Yorumları


Markaya Ait Diğer Şikayetler